Klachten/Garantie

Klachten

Hier vind je onze klachtenprocedure 

Ben je niet helemaal tevreden over je bestelling of onze dienstverlening? Laat het ons direct weten!

Wij zoeken onmiddellijk naar een passende oplossing.

Wij reageren altijd binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht. Je ontvangt van je klacht geen ontvangstbevestiging maar we zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit?.

Bent je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »