Menu
0
Verzendkosten NL €4,95 BE €5.95 Gratis retour binnen 14 dagen
Levering binnen 2 a 3 werkdagen
Klarna (achterafbetalen)
Retour gratis thuis ophalen

Veel gestelde vragen

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Dat is mogelijk. Je hoeft dan alleen nog de bestelling af te rekenen via je account in je eigen klantenomgeving. Onze klantenservice helpt je graag verder, wanneer je een vraag, klacht of opmerking over een online bestelling hebt. We zijn iedere ma t/m vr van 9-17 uur telefonisch bereikbaar: 0344-205015.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen winkelen?

Om bij ons een bestelling te kunnen plaatsen, heb je geen account nodig. Je mag dan als gast een bestelling doen.

 

 Mijn account

Hoe kan ik mij registreren?

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de pagina op »Registreren«, en vul je de gegevens in. Vervolgens klik je op »Account aanmaken« en wordt je account aangemaakt. Je kunt je account ook heel eenvoudig tijdens je eerste bestelling aanmaken. In beide gevallen moet je jouw e-mailadres en een wachtwoord invoeren. Met deze gegevens kun je in de toekomst weer inloggen op je account en je gegevens bekijken, controleren en bewerken. Wil je gebruik maken van de betaalmethode Billink (achteraf betalen) of Klarna (achteraf betalen), dan is je geboortedatum vereist.

Zijn er kosten verbonden aan mijn registratie bij Wannahaves Fashion?

Je kan gratis bij ons registreren.

Kan ik ook vanaf een mobiel apparaat bestellen?

Je kan via de tablet of smartphone een bestelling plaatsen. Bezoek onze shop www.wannahavesfashion.nl vanaf je mobiele internetbrowser. De site wordt automatisch geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.

Hoe wordt de veiligheid van mijn betaling gegarandeerd?

Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn jouw gegevens beschermd tegen ongeoorloofde toegang en manipulatie.

Kan ik binnen het betalingsproces terugkeren naar vorige stappen?

Binnen het betalingsproces kun je op elk moment afzonderlijke stappen teruggaan. Bijvoorbeeld om je gegevens nog eens te bekijken of indien nodig te wijzigen.

Welke stappen moeten doorlopen worden alvorens een bestelling definitief is?

Wanneer je vanuit de winkelmand naar de afrekenpagina navigeert, kun je jouw contactgegevens invoeren, jouw winkelwagen bekijken en de betaalmethode selecteren. Wanneer je onze website verlaat om een betaling te doen via onze partner Mollie, Billink (achteraf betalen) of Klarna (achteraf betalen) en deze betaling succesvol is, dan is de bestelling bij ons definitief geplaatst. Je komt dan op onze bedankpagina terecht.

Kan ik een betalingsproces opslaan en op een later moment verder gaan?

Betalingsprocessen kunnen om veiligheidsredenen helaas niet worden opgeslagen.

Kan ik in termijnen betalen?

Op dit moment bieden wij de mogelijkheid “betalen in termijnen” helaas niet aan. Je kan ervoor kiezen voor "achteraf betalen" via Billink of Klarna. 

Met welke betaalmethodes kan ik afrekenen.

Je kunt bij ons betalen met de volgende betalingsmethodes:

  • iDEAL (ideaal om direct jouw betaling via jouw eigen bank te kunnen voldoen) (gratis)
  • Creditcard: Visa, Mastercard of Maestro 
  • Bancontact Myster Cash
  • Billink of Klarna (Achteraf betalen. Eerst je producten in huis, dan pas betalen.)                                             - Kies je artikelen
    - Kies bij het afrekenen in de kassa voor de optie "achteraf betalen" max €600 in Nederland en max €150 in België 
    - Billink/Klarna kijkt direct of je in aanmerking komt voor "achteraf betalen". 
    - Daarna ontvang je jouw bestelling in huis 
    - Betaal binnen 14 dagen na ontvangst gemakkelijk via iDEAL. 
  • Paypal  
  • Banksofort banking 
  • KBC 
  • Belfius 
  • Fashion Cheque

Fashioncheque.

Indien je bestelling voldaan hebt met een fashioncheque wordt dit tegoed omgezet in een WHF giftcard. Je ontvangt dan een unieke code per mail die je bij een volgende bestelling bij ons kunt verzilveren. 

Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via e-mail naar [email protected] op het nummer 0344-205015 (ma t/m vr, 09:00 uur – 17:00 uur) of via de online chat op facebook (indien beschikbaar). Er kunnen extra kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

 

Zijn al jullie prijzen inclusief BTW?

De getoonde product prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail waarin naast de door jouw geselecteerde artikelen, ook je adres voor facturering en verzending alsmede de geselecteerde betaalwijze staan. Bij vragen kun je onze klantenservice bereiken via [email protected] of telefonisch op het telefoonnummer 0344-205015 (ma t/m vr: 09:00-17:00 uur) of via de online chat op facebook (indien beschikbaar). Er kunnen extra kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

De bestellingen worden geleverd via DHL Parcel. De bezorging van de pakketten duurt 1 á 2 werkdagen.

Je ontvangt een track en trace code.

Gebruik je postcode en barcode om je pakket in de gaten te houden. Zo weet je wanneer het zijn eindbestemming bereikt! Dat kan eenvoudig online.

Ben je de eerste keer niet thuis? DHL Parcel probeert het pakket dan bij je buren te bezorgen. Of de bezorger komt de volgende dag bij je terug.

Komt het bezorgmoment je niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer je jouw pakket wilt ontvangen. Dat kan tijdens de bestelling. Zo mis je nooit een pakket!

Wijzig je bezorgmoment:   -  naar een ander moment (overdag of ‘s avonds)

                                       -  of laat het pakket bezorgen bij een DHL-servicepunt.

Hanteren jullie verzendkosten?

Bestellingen vanaf €75 worden gratis verzonden. Daaronder rekenen wij  €4,95 in Nederland en  €5,95 in België inclusief BTW voor de verzending.

Voor avondbezorging berekenen wij €5,95 verzendkosten voor avondverzending boven een bestelbedrag van €75 en wordt er een toeslag van €1 berekend.

De kosten voor retourzending binnen de 14 dagen zijn gratis.

Retourneren & terugbetaling

Als je ervoor kiest om je pakket te retourneren via de post, dan kun je dit doen via de retourlabel die je kan downloaden op onze website. Je kan de retourzending ook laten afhalen door UPS, daar heb je geen retourlabel voor nodig. Deze neemt UPS zelf mee.Vul vervolgens het retourformulier zo volledig mogelijk in. Verpak de kleding samen met de pakbon en breng het pakket naar een DHL servicepunt of laat het ophalen door UPS. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.

Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via e-mail naar [email protected] of telefonisch op het nummer 0344-205015 (ma t/m vr van 9-17 uur) of via de online chat op facebook (indien beschikbaar). Er kunnen extra kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Natuurlijk mag je de artikelen passen. Als ze niet bevallen mag je ze zonder opgaaf van reden retour sturen. Verpak de kleding samen met de pakbon en breng het pakket naar een DHL servicepunt of laat het ophalen door UPS. 

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je hebt aangetoond deze te hebben opgestuurd.

Via onze webshop kan je een artikel niet direct omruilen. Je kunt wel contact opnemen met de  klantenservice zodat wij de omruiling in orde kunnen maken, mits het artikel voorradig is.

Je kunt een gratis retourlabel downloaden samen met jouw ordernummer en postcode. Het ordernummer staat op jouw pakbon (rechts bovenin) en in onze e-mails van de bestelling. Gelieve het gehele nummer inclusief ORD (bv ORD123456) zonder spaties invoeren. De postcode is die van het adres waarmee de bestelling geplaatst is.

Ga naar de retourneren en omruilen pagina op onze webshop           https://www.wannahavesfashion.nl/service/shipping-returns/

Wat zijn de voorwaarden voor ruilen & retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (download hier), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die je tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden zijn gratis wanneer je gebruik maakt van onze retourlabel.Maakt u geen gebruik van onze retourlabel, dan zijn de kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Nieuwsbrief

Wat is de nieuwsbrief en welke voordelen kan deze me geven?

Onze nieuwsbrief ontvang je per mail. Via de nieuwsbrief word je op de hoogte van leuke acties en sales in de online shop gehouden en informeert je daarnaast over de laatste trends. Je blijft met onze nieuwsbrief up-to-date over nieuwe artikelen, trends, waardebonnen, sale en andere acties. De frequentie is 2x per week of voor elke sale periode.

www.wannahavesfashion.nl/service/privacy-policy

Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Als onze acties niet wilt missen, kan je je gratis aanmelden voor onze nieuwsbrief. Vink tijdens de bestelling het hokje ”abonneer u op onze nieuwsbrief “ aan.

Wanneer je de op de website aangeboden nieuwsbrief wilt ontvangen hebben we een e-mailadres nodig, alsook de informatie die ons toestaat om te controleren of je daadwerkelijk de eigenaar van het opgegeven e-mailadres bent, en akkoord gaat met het ontvangen van de nieuwsbrief (DOI-procedure).

We gebruiken de zogenaamde double opt-in procedure om ervoor te zorgen dat nieuwsbrieven op een consequente manier worden verzonden. Na de aanmelding ontvangt de gebruiker een bevestigingsmail. Het e-mailadres wordt alleen in het adresboek opgenomen nadat deze bevestigd is.

Wij gebruiken deze informatie alleen voor het verzenden van de gevraagde informatie en aanbiedingen.

Als nieuwsbrief software wordt Sendinblue gebruikt. Jouw gegevens worden aan Sendinblue doorgegeven. Het verkopen en gebruiken van jouw gegevens voor andere doeleinden dan het verzenden van nieuwsbrieven is verboden. Sendinblue is een betrouwbare en gecertificeerde leverancier, die de eisen van de federale wet voor de bescherming van persoonsgegevens naleeft.

De bevestiging van het opslaan van jouw gegevens en het gebruik van jouw e-mailadres voor de nieuwsbrief verzending, kan op elk moment ingetrokken worden door op de afmeldlink in de nieuwsbrief te klikken.

De gegevensbeschermingsmaatregelen zijn altijd onderworpen aan technische innovaties. Daarom vragen wij jou om je regelmatig op de hoogte te stellen van onze maatregelen door onze verklaring over gegevensbescherming te lezen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis