Veelgestelde vragen

Kan ik ook telefonisch bestellen

Ja hoor dat kan. Je hoeft dan alleen nog de bestelling af te rekenen via je account in de klantenomgeving. Onze klantenservice helpt je graag verder, wanneer je een vraag, klacht of opmerking over een online bestelling hebt. We horen graag van jou.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen winkelen?

Nee, om bij Wannahaves Fashion te kunnen winkelen, heb je geen account nodig. Het is ook mogelijk te bestellen zonder dat je met een account bent geregistreerd. 

 

Mijn account

 Hoe kan ik mij registreren?

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de pagina op »Registreren«, en vul je de gegevens in. Vervolgens klik je op »Account aanmaken« en wordt je account aangemaakt. Je kunt je account ook heel eenvoudig tijdens je eerste bestelling aanmaken. In beide gevallen moet je je e-mailadres en een wachtwoord invoeren. Met deze gegevens kun je in de toekomst weer inloggen op je account en je gegevens bekijken, controleren en bewerken. Wil je gebruik maken van de betaalmethode Billink (achteraf betalen), dan is je geboortedatum vereist.

Zijn er kosten verbonden aan mijn registratie bij Wannahaves Fashion?

Je kunt je helemaal gratis bij Wannahaves Fashion registreren.

Kan ik ook vanaf een mobiel apparaat bestellen?

Natuurlijk kun je bij ons ook iets vanaf je tablet of smartphone bestellen. Bezoek onze shop www.wannahavesfashion.nl vanaf je mobiele internetbrowser. De site wordt automatisch geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.

Hoe wordt de veiligheid van mijn betaling gegarandeerd?

Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn je gegevens beschermd tegen ongeoorloofde toegang en manipulatie.

Kan ik binnen het betalingsproces terugkeren naar vorige stappen?

Binnen het betalingsproces kun je op elk moment afzonderlijke stappen teruggaan. Bijvoorbeeld om je gegevens nog eens te bekijken of indien nodig te wijzigen.

Welke stappen moeten doorlopen worden alvorens een bestelling definitief is?

Wanneer u vanuit de winkelmand naar de afrekenpagina navigeert, kunt u uw contactgegevens invoeren, uw winkelwagen bekijken en de betaalmethode selecteren. Wanneer u onze website verlaat om een betaling te doen via onze partner Mollie of Billink (achteraf betalen) en deze betaling succesvol is, is de bestelling bij ons definitief. U komt dan op onze bedanktpagina terecht.

Kan ik een betalingsproces opslaan en op een later moment verder gaan?

Betalingsprocessen kunnen om veiligheidsredenen helaas niet worden opgeslagen.

Kan ik in termijnen betalen?

Op dit moment bieden wij de mogelijkheid “Betalen in termijnen” helaas niet aan. U kunt bij ons wel achteraf betalen via Billink. 

Met welke betaalmethodes kan ik afrekenen.

U kunt bij ons betalen met de volgende betalingsmethodes:

  • IDeal (ideaal om direct uw betaling via uw eigen bank te kunnen voldoen) (gratis)
  • Creditcard: Visa, Mastercard, Maestro extra kosten (0,25 + 1,8%)
  • Bancontact Myster Cash extra kosten (€0,25)
  • Billink (Achteraf betalen. Eerst je producten in huis, dan pas betalen.)-                                             - Kies je artikelen
    - Kies bij het afrekenen in de kassa voor de optie ‘Achteraf betalen’
    - Billink kijkt direct of je in aanmerking komt voor Achteraf betalen. 
    - Daarna ontvang je producten in huis 
    - Betaal binnen 14 dagen na ontvangst gemakkelijk via iDEAL.extra kosten (€0,99)
  • Paypal extra kosten (€0,25 + 3%)
  • Banksofort banking extra kosten ((0,25 +0,9%)
  • Belfius extra kosten (€0,25)

Zijn al jullie prijzen inclusief BTW?

De getoonde product prijzen op onze website zijn inclusief BTW

Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van de bestelling waarin naast de door jou geselecteerde artikelen, ook je adres voor facturering en verzending alsmede de geselecteerde betaalwijze staan. Bij vragen kun je onze klantenservice bereiken via

info@wannahavesfashion.nl of telefonisch op het nummer 0344-205015 (ma t/m vr,09:00 uur – 17:00 uur) of via de online chat op facebook (indien beschikbaar). Er kunnen extra kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

Wij bezorgen met DHL.

U ontvangt een track en trace code.

Gebruik uw postcode en barcode om uw pakket in de gaten te houden. Zo weet u wanneer het zijn eindbestemming bereikt! Dat kan eenvoudig online. Bent u de eerste keer niet thuis? Dat kan. DHL probeert het pakket dan bij uw buren te bezorgen. Of komt de volgende dag bij u terug.

Komt het bezorgmoment u niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen. Dat kan tijdens de bestelling. Zo mist u nooit een pakket!

Wijzig uw bezorgmoment:          –  naar een ander moment (overdag of ‘s avonds)

  •                                         -  of laat het pakket bezorgen bij een DHL-locatie.

Hanteren jullie verzendkosten?

Bestellingen vanaf €75 worden gratis verzonden. Daaronder rekenen wij €3,95 Nederland , €4,95 Belgie inclusief BTW voor de verzending.

De kosten voor retourzending zijn gratis.

Retourneren & terugbetaling

Als je ervoor kiest om je bestelling terug te sturen via de post kun je dit doen via de retourlabel die je kan downloaden op onze website. Vul vervolgens het retourformulier zo volledig mogelijk in. Verpak de kleding samen met de pakbon en breng het pakket naar een DHL servicepunt. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via e-mail naar info@wannahavesfashion.nl of telefonisch op het nummer 0344-205-15 (ma t/m vr, 09:00 uur – 17:00 uur) of via de online chat op facebook (indien beschikbaar). Er kunnen extra kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Natuurlijk mag je de artikelen passen. Als ze niet bevallen mag je ze zonder opgaaf van reden retour sturen. Verpak de kleding en breng dit met het gedownloade retourlabel naar een DHL of bpost (BE) servicepunt. 

Artikelen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen kunnen helaas niet worden geretourneerd. Net als gewassen kleding of kleding die naar rook ruikt. 

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd

Via onze webshop kan je een artikel niet direct omruilen. Je kunt wel contact opnemen met de  klantenservice zodat wij de omruilen in orde kunnen maken.

Je kunt een gratis retourlabel downloaden samen met jouw ordernummer en postcode. Het ordernummer staat op jouw pakbon en in onze emails over de order. Gelieve het gehele nummer inclusief ORD zonder spaties invoeren. De postcode is die van het adres waarmee de bestelling is geplaatst.

Ga naar de retourneren en omruilen pagina op onze wenshop           https://www.wannahavesfashion.nl/service/shipping-returns/

Wat zijn de voorwaarden voor ruilen & retourneren?

 U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (download hier), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u degoederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden zijn gratis. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Nieuwsbrief

Wat is de nieuwsbrief en welke voordelen kan deze me geven?

Onze nieuwsbrief per email houdt je op de hoogte van leuke acties en sales in de online shop en informeert je daarnaast over de laatste trends. Je blijft met onze nieuwsbrief up-to-date over nieuwe artikelen, trends, waardebonnen, sale en andere acties. frequentie is 1x per maand of voor elke sale periode.

www.wannahavesfashion.nl/service/privacy-policy

Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Als je geen van onze speciale sale acties wilt missen, kan je je gratis aanmelden voor onze nieuwsbrief. Vink tijdens de bestelling het hokje”abonneer u op onze nieuwsbrief “aan.

Wanneer u de op de website aangeboden nieuwsbrief wilt ontvangen hebben we een e-mailadres nodig, alsook de informatie die ons toestaat om te controleren of u daadwerkelijk de eigenaar van het opgegeven e-mailadres bent, en akkoord gaat met het ontvangen van de nieuwsbrief (DOI-procedure).

We gebruiken de zogenaamde double opt-in procedure om ervoor te zorgen dat nieuwsbrieven op een consequente manier worden verzonden. Na de aanmelding ontvangt de gebruiker een bevestigingsmail. Het e-mailadres wordt alleen in het adresboek opgenomen nadat deze bevestigd is.

Wij gebruiken deze informatie alleen voor het verzenden van de gevraagde informatie en aanbiedingen.

Als nieuwsbrief software wordt Newsletter2Go gebruikt. Uw gegevens worden aan Newsletter2Go GmbH doorgegeven. Het verkopen en gebruiken van uw gegevens voor andere doeleinden dan het verzenden van nieuwsbrieven is verboden. Newsletter2Go is een betrouwbare en gecertificeerde leverancier, die de eisen van de federale wet voor de bescherming van persoonsgegevens naleeft.

Meer informatie: https://www.newsletter2go.nl/informatie-nieuwsbrief-ontvangers/

De bevestiging van het opslaan van uw gegevens en het gebruik van uw e-mailadres voor de nieuwsbrief verzending, kan op elk moment ingetrokken worden door op de afmeldlink in de nieuwsbrief te klikken.

De gegevensbeschermingsmaatregelen zijn altijd onderworpen aan technische innovaties. Daarom vragen wij u om u regelmatig op de hoogte te stellen van onze maatregelen door onze verklaring over gegevensbescherming te lezen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »